Mittwoch, 25. Juli 2012

DİDİM BAYRAM ERTBAŞ EMLAK'TAN MERKEZDE 1+1 55 m2 DAİRE


Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERTBAŞ EMLAK'TAN MERKEZDE 1+1 55 m2 DAİRE


Açıklama
Didim Cumhuriyet Mahallesinde 1+1 55 m2 güney cepheli olan bu dairemiz. Konumu itibariyle alışveriş merkezlerine, Hastaneye Yakın ve kullanılışı Bakımından idealdir. .Bu Dairemize Sahip olmak isterseniz BAYRAM ERBAŞ EMLAK OFİSİ ne uğramanız yeterli. Satış öncesi ve sonrası hizmet desteğimizle birlikte, Siz kahvenizi keyifle yudumlarken, sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirmiş olduğumuzu göreceksiniz.. SİZİN MUTLULUĞUNUZ BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR. İlginize Teşekkürler...
İç Donanım
Saten Boya Kartonpiyer Seramik Zemin Hilton Banyo Parke Laminant Laminant Mutfak Duşakabin Balkon
Çevre Özellikleri
Merkezde Krediye Uygun Toplu Ulaşıma Yakın Caddeye Yakın


Bayram Erbas

Bayram Erbas
Atatürk Bulvarı 26/C3
Aydın/ Didim
 
Telefon:  0 256 813 20 03 
Telefaks: 0 256 813 56 57 
Cep:  0 530 776 90 79 
http://www.bayramerbas.emlakcity24.net


Bayram Erbas           EmlakCity24.Net


Aydın Didim Cumhuriyet  Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERTBAŞ EMLAK'TAN MERKEZDE 1+1 55 m2 DAİRE- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen