Mittwoch, 25. Juli 2012

DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN 3+1 85 m2 AYRI MUTFAKLI DAİRE


Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN 3+1 85 m2 AYRI MUTFAKLI DAİRE



Açıklama
Didim Yeni Mahallede en gözde, En işlek mevkisinde bulunan Apartman dairemiz 3+1 Ayrı mutfak ve 85 m2'dir. Konumu itibariyle şehir ve alışveriş merkezlerine yakın olan bu dairemize sahip olmak için yapmanız gereken; Anasayıfamızda en üst sağ ve sol köşelerde ücretsiz arama butonlarını kullanmak. Satış öncesi ve sonrası hizmet desteğimizle birlikte.Siz kahvenizi keyifle yudumlarken, sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirmiş olduğumuzu göreceksiniz. SİZİN MUTLULUĞUNUZ BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR. İlginize Teşekkürler.
İç Donanım
Saten Boya Kartonpiyer Parke Laminant Laminant Mutfak Isıcam Çelik Kapı Duşakabin Balkon
Çevre Özellikleri
Merkezde Krediye Uygun Toplu Ulaşıma Yakın Caddeye Yakın
Diğer Bilgiler
Panjur


Bayram Erbas

Bayram Erbas
Atatürk Bulvarı 26/C3
Aydın/ Didim
 
Telefon:  0 256 813 20 03 
Telefaks: 0 256 813 56 57 
Cep:  0 530 776 90 79 
http://www.bayramerbas.emlakcity24.net

Bayram Erbas        EmlakCity24.Net


Aydın Didim Yeni  Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN 3+1  85 m2 AYRI MUTFAKLI DAİRE- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen