Mittwoch, 25. Juli 2012

DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN HİSAR MAHALLESİNDE AYRI MUTFAKLI 3+1 DAİRE


Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN HİSAR MAHALLESİNDE AYRI MUTFAKLI 3+1 DAİRE



Açıklama
Didim Hisar Mahallesinin en gözde, En işlek mevkisinde bulunan Apartman dairemiz 3+1 Ayrı mutfak ve 90 m2'dir. Dairemiz'de kullanılan malzemelerin hepsi özel yapımdır. Konumu itibariyle şehir ve alışveriş merkezlerine yakın olan bu dairemize sahip olmak için yapmanız gereken; Anasayıfamızda en üst sağ ve sol köşelerde ücretsiz arama butonlarını kullanmak. Satış öncesi ve sonrası hizmet desteğimizle birlikte.Siz kahvenizi keyifle yudumlarken, sizin adınıza banka ve tapu işlemlerinizi bitirmiş olduğumuzu göreceksiniz. SİZİN MUTLULUĞUNUZ BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR. İlginize Teşekkürler.
İç Donanım
Saten Boya Kartonpiyer Parke Laminant Laminant Mutfak Isıcam Çelik Kapı Duşakabin Balkon
Çevre Özellikleri
Merkezde Deniz Manzaralı Toplu Ulaşıma Yakın Ön Cephe Caddeye Yakın
Diğer Bilgiler
Asansör


Bayram Erbas           EmlakCity24.Net



Aydın Didim Hisar  Satılık Daire - DİDİM BAYRAM ERBAŞ EMLAK'TAN HİSAR MAHALLESİNDE AYRI MUTFAKLI 3+1 DAİRE- Emlak City24

Emlak Sahibinin Benzer İlanları

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen