Freitag, 15. Juni 2012

Satılık Dubleks - didim yaşam emlak'da Didim Yaşam Emlak


Didim yaşam emlak'da


Açıklama
Marina Plaza Residence Phase 1 - 2011 yazında tamamladı 24 adet lüx villalarıyla büyük bir havuzun bulunduğu alanın çevresinde güneşlenme yerleri ve duşlar her dairenin kendine ait ayrı bir girişi vardır
İç Donanım
dairelerin özellikleri: dört tip daire tasarımı var: 1+1 55 m2 1 banyo 2+1 75 m2 1 banyo 2+1 85 m2 2 banyo 3+1 120 m2 2 banyo dublex bina özellikleri: 10 yıl inşaat garantisi Avrupa İnşaat Standartlarına uygun Döşeme seramik karo, mermer PVC pencere ve balkon kapıları Üçlü civatalamalı çelik kapılar Tüm pencereleri takılı sineklikler dijital TV platformu, telefon ve geniş bant internet hizmetleri krom beyaz iç kapılar her odada klima için kurulum mutfak ve banyolar seramik ve italyan tasarımında
Çevre Özellikleri
KOMPLEX ÖZELLİKLERİ: çevre duvar bahçeleri özel tasarım ışıklı bahçeler ve ortak kullanım alanları Fitness merkezi jimnastik salonu spor salonu Sauna ve duş odaları büyük yüzme havuzu Büyük havuz çevre alanı Ortak Barbekü alanları Çocuk oyun alanı mini marketler cafe & bar ve restaurant 7/24 güvenlik görevlileri 7/24 hizmetinizde görevli ve temizlik hizmetleri tur servisleri



Didim Yaşam Emlak

Medeni Karataş
Atatürk Bulvarı no:11 - Altınkum - Didim
Aydın/ Didim
 
Telefon: 0-256-8138068 
Cep: 0-535-4194361 
http://www.didimyasamemlak.com

Medeni Karataş           EmlakCity24.Net



Diger Ilanlarimiz ve Detayli Bilgi icin Tiklayiniz

Aydın Didim Altınkum  Satılık Dubleks - didim yaşam emlak'da- Emlak City24



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen